Merk je als onderwijsprofessional dat de prestaties van sommige leerlingen of studenten tegenvallen, ondanks al je goedbedoelde hulp, dan is de MatriXmethode jouw missing ‘tool’.

Frusterend. Keer op keer op zoek gaan naar een oplossing en afhankelijk zijn van anderen kost tijd, moeite en geld. Vaak, met tegenzin, moet extra bijles worden gevolgd en krijgt het kind een label, bijvoorbeeld dyslectisch, autistisch of ADHD. Je hulp, de ezelsbruggetjes of zelfs medicatie zijn slechts tijdelijke oplossingen.  Terwijl de tijd doortikt en meer problemen ontstaan, zoals faalangst of depressie voel jij dat dit voor de leerling niet de beste oplossing kan zijn.

Krijg baanbrekende resultaten zonder dat je wordt opgezadeld met de oorzaak van het probleem

Door jou voorkomt of lost de persoon zelf op de eigen manier problemen tussen de oren op. Blijvend, vaak al binnen 1 gesprek. Zonder dat de oorzaak verteld wordt. En zonder verplicht, langdurig protocol. Met de MatriXmethode van Ingrid Stoop®.

Stel je eens voor dat:

Wachtlijsten of protocollen plaatsmaken voor onafhankelijkheid en vrije tijd

Je jouw werk nog leuker vindt door betere resultaten en meer zelfvertrouwen

Je meer personen helpt in minder tijd

Dankzij jou weer de langverwachte glimlach verschijnt door één coaching

Je niet wordt belast met probleemverhalen of doemscenario’s die de persoon zelf al had bedacht

En dankzij jouw coaching uren aan tijd, geld en moeite bespaard wordt, doordat de leerling zelf de eigen oplossing bedenkt en toepast.

Vraag je je af hoe?

Als je merkt dat de langdurige hulp, verplichte protocollen en andere aanpakken niet het probleem oplossen… dan ligt het aan het ontbreken van jouw hulp bij het krijgen van 100% zelfregie door de persoon zelf.

Je hoeft niet jarenlang te studeren of trainingen over de hele wereld te volgen. Of te onderzoeken wat wel werkt en niet werkt. Of een oplossing voor iemand te bedenken en hopen of het probleem wordt opgelost. Maar wat dan wel?