welkom

Welkom bij MatriX Maike.


MatriX Maike biedt op een effectieve manier begeleiding aan kinderen, tieners en volwassenen met leerproblemen, emotionele problemen, sociale- en gedragsproblemen. 

 

De MatriXmethode is een manier om jezelf te leren coachen. Het is een krachtige en effectieve manier om je bewust te maken van je eigen leer en denk strategieën en daar waar nodig positief in bij te sturen. Dit gebeurt in kleine stapjes, d.m.v. het stellen van creatieve vragen over de beleving van een probleem. En na 1 tot 3 sessies kun je het zelf. En dat geeft zelfvertrouwen.

 

Snel                 1-3 interventies

Simpel             gesprekstechniek

Veilig               je hoeft geen inhoud te vertellen

 

EVEN VOORSTELLEN

 Mijn naam is Maike van der Zwart, ik ben geboren in 1975 en woon samen met mijn gezin in Den Haag.  Mijn missie is:

 MENSEN VITAAL EN GELUKKIG MAKEN EN HOUDEN

 Het geeft mij  voldoening te coachen naar een  eigen oplossing van iemands eigen probleem en het  is mooi om het zelfvertrouwen weer te zien groeien. Als coach help ik op een respectvolle manier om de eigen kwaliteiten en mogelijkheden te ontdekken. Ik bied  daar waar nodig een extra steuntje in de rug.

 Naast mijn werk als MatriXcoach ben ik eigenaar van bewegen aan zee B.V. , en bedenker van de methode 123zelfregie. Klik hier voor meeer informatie over deze methode waarin je in 3 stappen kunt leren in jouw leven zelf je geluk en vitaliteit te maken en behouden. Ook heb ik ruime ervaring als docent Lichamelijk Opvoeding in het primair en middelbaar onderwijs.

 Opleidingen: 

  • HBO - lerares Lichamelijke Opvoeding (HALO)
  • Opleiding MatriXcoach bij het MatriXmethode instituut
  • Opleiding Motorisch remedial teacher (MRT IN-HOLLAND)
  • Kanjertraining, rots en water, karakter diagnose

 Ondersteuning kan geboden worden bij bijvoorbeeld:

 Dyslexie/leesproblemen

Automatiseringsproblemen (bijvoorbeeld tafels)

Concentratieproblemen

Een vol hoofd

Faalangst

Slaapproblemen

Boosheid

Weinig zelfvertrouwen

Angsten

Beelddenken

AD(H)D